Termene şi condiţii

CUMPĂRĂTURILE PE SITE-UL NOSTRU – SIMPLE ŞI SIGURE

» Taxa de transport: 12 lei la Easybox sau livrare la adresă prin curier, oriunde în România, fără kilometri suplimentari, fără taxă de greutate sau volum. Momentan nu expediem în alte ţări. 

» Transport gratuit: la comenzile de peste 120 lei. 

» Livrare: în 48-72 h în zilele lucrătoare, exclusiv prin curier. Te rugăm să specifici la adresa de livrare o adresă la care eşti de găsit L-V, între orele 9.00-17.00 (poate fi şi de la serviciu). Produsele personalizate au termen de livrare mai mare, specificat în pagina lor.

» Modalităţi de plată: online cu cardul, transfer bancar sau ramburs (numerar la curier). Pentru comenzile care conţin doar produse digitale sau unele produse personalizate, modalitatea de plată este cardul online. Plăţile cu cardul sunt securizate.

Site-ul îţi confirmă automat prin scurte mesaje trimise prin email şi SMS: deschiderea contului de client, plasarea unei comenzi, expedierea acesteia. Atunci când plasezi o comandă şi bifezi “Am citit Termene şi condiţii”, confirmi că ai luat la cunoştinţă şi că eşti de acord cu acest mod de lucru. Dacă te abonezi la Newsletter, vei primi un email atunci când lansăm produse noi sau avem ceva important de comunicat. Îţi sugerăm să te abonezi, pentru a nu rata informaţii utile.

» Cont de utilizator: pentru a comanda pe site-ul nostru este necesar să îţi faci un cont, deoarece astfel beneficiezi de toate privilegiile, primeşti cupoane de reducere, ai acces la produse cu discount, vizualizezi factura şi AWB-ul, beneficiezi de produse digitale bonus şi altele.

Mai jos găseşti restul detaliilor (termene, retur, confidenţialitate etc.)

» Alegerea produselor

Toate produsele noastre au multiprezentări, adică descrieri foarte detaliate, filme de prezentare, poze reale cu ambalajul şi continuţul, astfel încât să cumperi în cunoştinţă de cauză. Te rugăm să nu cumperi produse fără să citeşti descrierile.

» Produsele personalizate şi memoriile USB (stick) – păstrare

Dacă vei comanda un produs personalizat, reţine: clientul este responsabil pentru păstrarea în bune condiţii a produselor livrate, deci şi a CD-urilor şi posterelor personalizate. Nu păstrăm montajele audio sau design-ul de afişe personalizate decât timp de 14-30 de zile după ce au fost livrate clienţilor. Dacă ai uitat produsele în maşina pe care ai vândut-o, la hotel, sau copilul le-a zgâriat etc şi doreşti recuperarea lor, va trebui să le comanzi din nou (tot procesul va fi reluat). Te rugăm să verifici produsele la primire şi să le păstrezi corespunzător. Nu lăsa CD-urile şi USB-urile la temperaturi extreme în maşină, ori în condiţii de umiditate şi praf, fără ambalaj. Instruieşte copiii mai mari cum să le folosească. Copiii mici nu ar trebui să manevreze aceste produse fără supravegherea unui adult, deoarece le pot deteriora prin neglijenţă şi incapacitate de manipulare corectă. Reţine că aparatura electronică necesită şi ea întreţinere – playerele audio trebuie curăţate periodic de praf şi impurităţi pe lentila-cititor, folosind un kit de curăţare de la magazinul de specialitate. De asemenea, atingerea cu degetul sau altceva a lentilei unui player poate afecta capacitatea acestuia de a citi şi reda informaţia.

» Dreptul de retur

Conform legislaţiei în vigoare, poţi returna orice produs eligibil în termen de 14 zile şi vei primi înapoi valoarea achitată – nu trebuie decât să ne suni sau să ne scrii prin email. Dacă returnezi produsul deoarece are defecte de fabricaţie sau ţi-am expediat un alt produs / model decât cel comandat (lucru puţin probabil să se întâmple), îţi vom returna imediat valoarea şi vom suporta şi toate costurile de transport. Daca doreşti, îţi vom înlocui produsul şi ţi-l vom expedia cu taxa de transport 0. Dacă returnezi produsul din alte motive, reţine că taxele de transport pentru retur sunt suportate de către Client.

Atenţie, conform legii, produsele personalizate la cererea clientului (ex. CD-uri, desene animate, cărţi personalizate) NU pot fi returnate. De asemenea, produsele audio-video (CD, DVD) pe care le-ai scos din ambalaj sunt exceptate de la dreptul de retragere, legea prevenind astfel copierile ilegale ale produselor audio-video. Vezi mai jos toate amanuntele.

Pentru orice nelamuriri, te rugam sa ne scrii prin intermediul formularului de contact si noi iti vom raspunde in scris sau te vom suna. Ne poti suna la: 0726179537.

Mai jos gasesti toate detaliile privind utilizarea acestui Site. De asemenea, pentru o informare totala, poti accesa si aceste linkuri: Politica de confidentialitate, Instructiuni de utilizare a produselor, Glosar de termeni folositi pe Site, Cum comanzi si cum livram, FAQ, Despre noi. Nota informativa privind prelucrarea datelor cu caracter personal.

Prevederi legale

1. Definiţii

  1. Site – librarie.copilulverde.ro
  2. Utilizator – orice persoana care viziteaza site-ul librarie.copilulverde.ro.
  3. Client – orice persoana fizica sau juridica ce efectueaza o Comanda prin intermediul Site-ului.
  4. Produse si Servicii - orice produs (fizic sau digital) sau serviciu mentionat in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Clientului.
  5. Comanda - un document electronic ce reprezinta forma de comunicare intre Vanzator si Client prin care Clientul isi exprima intentia de a achizitiona Produse si/sau Servicii de pe Site si sa faca plata acestora.
  6. Contract - o Comanda confirmata prin email de catre Vanzator, prin care Vanzatorul este de acord sa vanda si sa livreze Produsele si/sau Serviciile sale iar Clientul este de acord sa achizitioneze, sa primeasca prin Curier (Produse fizice – de exemplu carti, CD-uri) sau prin posta electronica (Produse digitale) si sa faca plata acestor Produse si Servicii, conform conditiile prezentate pe Site.
  7. Curier – orice persoana fizica sau juridica care presteaza servicii de curierat rapid, prin intermediul careia Produsele comandate vor fi livrate Clientului.
  8. Vanzator – societatea S.C. Copilul Verde SRL., care detine si administreaza Site-ul. Date de contact rapid pentru Comenzi si relatii cu publicul: 0726.179.537 sau email, prin intermediul formularului de contact.

Navigarea pe site-ul librarie.copilulverde.ro urmata de o Comanda echivaleaza cu citirea, intelegerea si acceptarea termenilor de mai jos de catre orice Client. O Comanda efectuata pe Site si confirmata prin email de catre Vanzator reprezinta un contract electronic intre Client si Vanzator.

Datele prezente pe Site pot fi actualizate oricand, fara niciun fel de notificare prealabila insa in cazul unei divergente sau neintelegeri intre Vanzator si Client, se vor aplica cu strictete Termenii si conditiile valabile la momentul efecturarii Comenzii.

2. Drepturile de autor

Continutul Site-ului librarie.copilulverde.ro (imagini, texte, elemente de web design, scripturi, structura, filme de prezentare), sunt proprietatea Copilul Verde SRL. Continutul Site-ului se afla sub incidenta Legii privind Dreptul de Autor si Drepturile Conexe si a legilor privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul Copilul Verde a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. Logo-urile, denumirea, sloganul, simbolul copilul-mar, personajele sunt marci inregistrate. Orice încercare de a copia, reproduce, republica, transfera date, afisa, distribui, vinde sau modifica din continutul, datele, informatiile si materialele gasite pe Site este strict interzisa fara acordul scris al societatii Copilul Verde. Urmarim constant respectarea legislatiei si nu vom permite piratarea produselor noastre. Copierea, redistribuirea produselor audio primite, publicarea lor pe internet pentru a fi descarcate si folosite de catre terti care nu au platit pentru ele constituie infractiuni si au urmari severe.

3. Politica de prelucrare a datelor cu caracter personal şi securitatea acestora. Vezi detalii aici.

  1. Site-ul este inregistrat ca operator la Autoritatea Nationala de Supraveghere a prelucrarii Datelor cu Caracter Personal cu nr. 584524471226. Site-ul se obliga sa respecte drepturile tuturor Utilizatorilor si Clientilor, in conformitate cu prevederile Legii 677/2001 cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si a regulamentului EU - GDPR, si sa prelucreze in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Clienti.
  2. Completarea de catre Client a formularelor de Comanda de Site echivaleaza cu acceptarea neconditionata ca aceste date sa fie incluse in baza de date a Site-ului si cu utilizarea si prelucrarea de catre Site. Categoriile de date personale prelucrate in cazul Clientilor sunt: numele si prenumele, numarul de telefon, adresa de facturare si livrare, adresa de e-mail si codul de inregistrare fiscala in cazul Clientilor persoane juridice. In cazul produselor personalizate, alte date prelucrate vor fi numele si prenumele persoanelor pentru care se face personalizarea sau alte date, conform descrierilor de la pagina de prezentare a Produsului respectiv. Refuzul furnizarii acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.
  3. Atunci cand un Client isi completeaza datele pe Site, el va primi comunicari comerciale din partea Site-ului doar in masura in care si-a dat acordul expres, bifand optiunea referitoare la newsletter. Oricine se poate dezabona oricand de la Newsletter.

Site-ul NU solicita Clientilor sai, prin niciun mijloc de comunicare, informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Clientul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale iar Site-ul nu poate fi raspunzator pentru niciun prejudiciu.

In cazul in care Clientul isi modifica datele (precum adresa sau numarul de telefon) dupa plasarea Comenzii, are obligatia de a informa de urgenta Site-ul. In cazul in care Comanda a fost deja expediata sau Clientul nu a informat la timp Site-ul referitor la aceste schimbari, costul redirectionarii si livrarii la o alta adresa va fi suportat de catre Client. De asemenea, Clientul va fi raspunzator pentru eventualele intarzieri in livrare sau alte erori, precum personalizarea cu nume gresite, furnizate astfel de care Client. In acest caz, costul refacerii personalizarii si reepedierii comenzii va fi suportat de Client.

NOTA INFORMATIVA PRIVIND PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL.

4. Comanda

  1. Pentru a activa serviciul Comanda, Utilizatorul trebuie sa aleaga Produsele dorite apoi sa completeze cu atentie si acuratete datele necesare facturarii si livrarii.
  2. Prin finalizarea Comenzii, Clientul garanteaza ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecintele acestor erori precum intarzieri in livrari, personalizari gresite, cu alte nume etc. In acest context, toate taxele de refacere a personalizarii sau transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cadea in sarcina Clientului.
  3. Prin finalizarea Comenzii (apasarea butonului Trimite Comanda), Clientul se declara de acord ca un reprezentant al Site-ului sa il contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de catre Parti (e-mail sau telefon) pentru confirmarea Comenzii sau a numelui ce va fi folosit pentru personalizari. Daca datele au fost completate corect, Site-ul va trimite instant un email de confirmare a primirii Comenzii. De asemenea, Site-ul va trimite un email de confirmare a expedierii Produselor. Contractul dintre Client si Site este incheiat complet prin trimiterea de catre Site a emailului care anunta expedierea catre Client si prin primirea de catre Client a coletului expediat si achitarea Produselor/Serviciilor.
  4. Clientul are optiunea ca timp de 30 de minute dupa plasarea unei Comenzi sa renunte la Comanda. Astfel, daca Clientul a plasat o Comanda din greseala sau s-a razgandit, Comanda se poate anula in 30 de minute dupa plasarea ei. In cazul platilor facute cu cardul, suma de plata finala se va retrage din contul Clientului doar la finalul celor 30 de minute. Clientul primeste instant un email de confirmare cu toate datele Comenzii, in momentul in care a apasat butonul Trimite Comanda. Prin acest email, Clientul este rugat sa verifice corectitudinea datelor si a cosului de cumparaturi. Este important ca adresa de email furnizata de catre Client in formularul de comanda sa fie valida si sa fie verificata in mod constant. De asemenea, Clientul trebuie sa verifice inclusiv mesajele primite in folderul Spam, unde aceste mesaje ar putea ajunge dintr-o eroare.

Site-ul are dreptul de a refuza o Comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, in urmatoarele cazuri:

  • tranzactie online esuata sau suspecta;
  • neacceptarea de catre banca emitenta a cardului Clientului/a tranzactiei;
  • date incomplete ori incorecte ale Clientului;
  • comenzi anterioare neonorate de catre Client (livrari esuate prin neacceptarea livrarii sau retururi de rea credinta)

5. Lipsa din stoc

In cazul in care un Produs sau Serviciu comandat de catre Client nu mai poate fi livrat de catre Site, Site-ul va informa Clientul asupra acestui fapt si nu va factura acel Produs, aflandu-se in imposibilitatea de expediere. In cazul in care Produsul sau Serviciul a fost achitat anticipat livrarii, Site-ul va returna suma incasata in termen de maxim 7 zile de la confirmarea platii.

6. Preţul

Pretul final platit de Client este in RON (lei) si este format din pretul produsului + cheltuielile de livrare aferente + TVA. Preturile de livrare sunt detaliate pe Site. 

7. Facturare – plăţi

Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Site-ul va emite catre Client o factura pentru Produsele si Serviciile livrate, obligatia Clientului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. Factura va fi transmisa prin email. Conform dispozitiilor legale, in Uniunea Europeana factura electronica este valida si nu mai este necesara tiparirea sau stampilarea ei.

Despre plata online cu card bancar prin EuPlatesc (Visa/Maestro/Mastercard):

Dacă aţi ales metoda de plată "Online prin card bancar", este necesar să completaţi un formular cu informaţiile despre cardul dumneavoastră, în pagina securizată a procesatorului de plăţi. Plăţile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului "3-D Secure", elaborat de organizaţiile care asigură tranzacţiilor online acelaşi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau în mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" garantează că nici o informaţie legată de cardul dumneavoastră nu este transferată sau stocată pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plăţi, aceste date fiind direct introduse în sistemele Visa şi MasterCard. Pentru plăţile prin card bancar nu este perceput niciun comision!

8. Livrarea (detalii suplimentare)

  1. La solicitarea Curierului, Clientul va face dovada identitatii sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autoritati oficiale (de exemplu carte de identitate). In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea receptionarii Comenzii in mod personal, Comanda va fi livrata la adresa precizata doar unei persoane delegate, cu varsta mai mare de 18 ani, si doar in cazul stabilirii acestui lucru de comun acord, telefonic.
  2. Clientul va fi contactat telefonic de catre Curier in ziua livrarii pentru a obtine confirmarea prezentei acestuia la adresa si a conveni asupra orei. Clientul nu va primi SMS-uri din partea Curierului si nici telefoane din partea Site-ului.

Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar stabilit cu Curierul. In cazul in care prima tentativa de livrare este esuata, Curierul va incerca livrarea a doua zi, fara taxe suplimentare.

Pentru redirectionari pe traseu si cereri de livrare la o alta adresa, Clientul va plati in plus curierului valoarea unei taxe de transport. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectarii, doar cu acordul Curierului.

In emailul de confirmare a expedierii produselor, Site-ul pune la dispozitia clientului informatii precum nr. AWB, firma de curierat, data estimata a livrarii precum si adresa web la care Clientul isi poate urmari singur traseul coletului.

Livrarea se considera a fi indeplinita de catre Site in momentul predarii produselor Comandate catre Client la adresa selectata de acesta la momentul plasarii Comenzii.

9. Recepţia produselor

  1. Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de catre Curier in momentul livrarii produselor comandate.
  2. Clientul va verifica în prezenta curierului integritatea ambalajului - plicul sau cutia trebuie sa fie intacte, fara urme de lovituri, colturi indoite, rupturi. Daca se observa vicii de transport care ar putea afecta continutul sau daca plicul ori cutia se prezinta desigilate, Clientul este rugat sa refuze primirea si sa specifice viciile de transport pe bonul AWB, curierul urmand sa repete livrarea in conditii optime, in următoarele 3 zile lucratoare, fara costuri suplimentare de transport.
  3. In cazul in care, dintr-o eroare, continutul coletului este diferit de Comanda efectuata pe Site, Clientul va notifica Site-ul prin intermediul formularului de contact sau prin telefon, iar taxele de retur vor fi suportate de Site. In acest caz, Site-ul va retrimite comanda, conform comenzii, in termen de 3 zile lucratoare, cu transport gratuit.

10. Produsele digitale (eBooks, albume audio mp3)

Produsele digitale (eBook, mp3) se transmit doar in format electronic (pe adresa de e-mail specificata in Comanda sau pot fi descarcate din contul de utilizator) la cateva ore dupa ce plata a fost inregistrata in sistem si dupa ce personalizarea sau procesarea avut loc. Aceste produse digitale nu se prezinta sub forma unor produse fizice, care sa fie livrate Clientului in colet – Clientul va primi un link sau mai multe pentru descarcarea online a fisierelelor PDF, mobi sau mp3 selectate. Produsele digitale nu sunt returnabile, conform legii. Plata pentru Produsele digitale se poate face online (card), plata ramburs nefiind posibila decat in cazul in care adaugi in cos produse fizice (de exemplu CD-uri, jucarii sau carti) care sa poata fi livrate intr-un colet, prin curier. In cazul Produselor digitale oferite gratuit, Site-ul distribuie fisierele respective in contul de utilizator. Dupa ce in sistem este inregistrata achitarea produselor fizice comandate, produsele digitale gratuite vor fi disponibile pentru descarcare in contul de utilizator, la sectiunea Descarcari. Atentie! Este datoria Clientului sa se asigure ca are o conexiune sigura precum si un dispozitiv fara virusi si sa foloseasca softuri de scanare periodica antivirus. Site-ul isi ia toate masurile privind siguranta si securitatea datelor insa nu poate garanta lipsa virusilor din mediul online/din dispozitivul clientului, in momentul transferului.

Este obligatia si responsabilitatea Clientului sa verifice informatiile de compatibilitate si instructiunile disponibile pe Site in momentul efectuarii Comenzii si sa se asigure, inainte de achizitionare, ca produsele digitale pe care intentioneaza sa le cumpere sunt compatibile cu dispozitivele pe care intentioneaza sa le utilizeze (desktop, tableta, player, e-reader etc.). In momentul primirii linkului, se va considera incheierea contractului intre Site si Client. Linkurile de download oferite Clientului nu pot fi retrase odata ce au fost trimise, iar, in masura in care sunt functionale in conditiile si pentru dispozitivele specificate pe site, se va considera ca Site-ul si-a indeplinit toate obligatiile fata de Client, indiferent ca Clientul detine un dispozitiv incompatibil. In astfel de situatii nu este posibila returnarea contravalorii acestor Produse digitale, conform OUG 34/2014.

11. Campanii promoţionale

In cazul in care Site-ul desfasoara campanii promotionale si ofera Produse cadou la anumite Comenzi, acele Produse cadou sunt disponibile exclusiv pentru Comenzile care au loc de la data inceperii campaniei si nu retroactiv. Prin urmare, un Client care a cumparat anterior un Produs aflat acum in promotie nu va putea solicita Produse cadou, reduceri sau alte beneficii disponibile pentru campania curenta.

Perioada de valabilitate a promotiilor este specificata clar pe Site.

12. Politica de retur. Dreptul de returnare

  1. Conform legislației în vigoare (OGU 34/2014), Clientul are dreptul de a returna produsele cumpărate, fără nici o explicație, în termen de maximum 14 zile de la data achiziționării. 
  2. Solicitarile de returnare transmise dupa perioada de 14 zile calendaristice nu vor fi luate in considerare. A se retine ca scopul perioadei de 14 zile, considerata legal perioada de razgandire posibila, nu este de a folosi gratuit Produsele si apoi a le returna. Toate produsele dispun pe Site de prezentari complete, cu fotografii, descrieri si filme de prezentare, astfel incat Clientul sa aleaga exact produsele potrivite, conform dorintelor si bugetului sau.
  3. Pentru a fi acceptate la retur, Produsele trebuie să fie in aceeasi stare ca la livrare (nedeteriorate si nefolosite, fara colturi indoite, pete, urme de manipulare) si ambalate intr-un mod care sa le protejeze pe durata transportului (plicuri antisoc, cutii de carton etc.). Site-ul are dreptul de a refuza returul produselor care, din cauza ambalării necorespunzătoare, ajung deteriorate sau in cantitate incompleta sau fara anumite piese componente.
  4. Cheltuielile cu returnarea Produselor revin în totalitate Clientului, conform Art.14 (2) din OGU 34/2014. Returnarea produselor va avea loc prin curier rapid. Dupa ce Clientul isi va manifesta optiunea de returnare iar aceasta este confirmata de catre Site ca fiind valida (Produsele fac parte cu adevarat din categoria Produselor returnabile), Clientul va expedia Produsul / Produsele, ambalate corespunzator, la adresa indicata, in termen de 14 zile. Returnarea contravalorii Produsului/Produselor respective va avea loc doar dupa primirea Produselor si inspectarea starii lor, daca acestea respecta conditiile de returnare.
  5. Dupa receptionarea Produselor returnate, in cazul in care acestea se afla in aceeasi stare ca la livrare, Site-ul va returna Clientului valoarea achitata, prin transfer bancar, in termen de 14 zile lucratoare. Valoare returnata inseamna valoarea produsului returnat si taxa de livrare la adresa specificata de Client. Costul de transport al produsului returnat de Client catre Site este suportat de catre Client. Daca Clientul nu dispune de un cont bancar, suma respectiva va fi returnata sub forma unui cupon de reducere cu valabilitate de 1 an. Toate produsele dispun pe site de descrieri detaliate, filme de prezentare, fotografii reale din care poti afla exact cum arata produsul (ambalaj si continut), cum se foloseste, carei varste si stil de invatare este recomandat, prin ce este folositor, atentionari. Consultand cu atentie pagina produsului dorit il poti adauga in cos constient, fara dubii sau neintelegeri. Nu te grabi atunci cand cumperi, nu comanda de pe device-uri improprii, unde scrisul este foarte mic sau nu ai o vizibilitate buna. Noi am depus toate eforturile pentru cele mai extinse si cuprinzatoare detalieri si informari posibile.
  6. Clientul care doreste sa returneze unul sau mai multe Produse trebuie sa notifice Site-ul  telefonic sau in scris prin intermediul formularului de contact, in termen de 3 zile de la livrare, specificand: numele sau complet, numarul comenzii, numele Produselor pentru retur. Returnarea nu poate avea loc mai tarziu de 14 zile de la primirea initiala a Produselor. Site-ul va raspunde solicitarii in termen de 48 de ore, in zilele lucratoare, de la data primirii solicitarii.
  7. In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata, Clientul este obligat sa returneze si produsul cadou, intact si nefolosit.
  8. De asemenea, conform OGU 34/2014, Art.14 (3), "Consumatorul {clientul} este responsabil in ceea ce priveste diminuarea valorii produselor, rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor".

    Daca returnarea are legatura cu defecte de fabricatie sau vicii ascunse, Clientul poate solicita inlocuirea Produselor de catre site. In acest caz, costul returnarii (transportul) va fi suportat de Site iar Site-ul va retrimite Produsele catre Client in termen de cel mult 5 zile lucratoare, fara a percepe o alta taxa de livrare. 

    Urmatoarele produse NU pot fi returnate, conform OGU 34/2014, art.16 – Exceptari de la dreptul de retragere.

    “Sunt exceptate de la dreptul de retragere prevazut la art. 9-15 in ceea ce priveste contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale urmatoarele:

    c) furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar” – PRODUSE PERSONALIZATE (CARTI, CD-uri, felicitari muzicale sau alte fisiere audio sau video executate la comanda)

    “i) furnizarea de inregistrari audio sau video sigilate sau de programe informatice sigilate care au fost desigilate dupa livrare” – CD-uri desigilate, MEMORY STICKS CU FISIERE DOC, PDF SAU MP3. Prin urmare, NU scoateti CD-urile sau DVD-urile din ambalaj (plic, folie sau cutie), nu desigilati (nu rupeti folia/tipla) unui CD sau memory stick primit daca vreti sa-l returnati, deoarece poate exista suspiciunea ca ati copiat ilegal acel Produs, pentru a-l folosi fara a-l plati. Acest lucru contravine Legii Dreptului de Autor.

    “m) furnizarea de continut digital care nu este livrat pe un suport material, daca prestarea a inceput cu acordul prealabil expres al consumatorului si dupa ce acesta a confirmat ca a luat cunostinta de faptul ca isi va pierde dreptul la retragere” – EBOOKS (CARTI DIGITALE SI FISIERE MP3)

    De asemenea, este exceptata de la retragere "furnizarea de produse susceptibile a se deteriora sau a expira rapid", inclusiv jucarii cu LED-uri, desigilate de catre Client, care isi consuma bateriile de unica folosinta prin manipulare si folosire, dupa ce au fost scoase din ambalajul initial - exemplu: mingile inteligente luminoase Tangle (JJ12, 13,15). Desigilarea (scoaterea din ambalajul original) si folosirea produsului anuleaza dreptul de retragere. In cazul in care se doreste returnarea unui astfel de produs, Clientul trebuie sa NU desigileze produsul, sa NU il foloseasca in niciun fel si sa ceara returul imediat. Mentionam ca ambalajul original permite vizualizarea optima a tuturor caracteristicilor produsului (culoare, forma, marime, functionalitate), suprafata expusa fiind foarte mare.

13. Garanţia

Pentru produsele achizitionate de pe Site se asigura garantia legala de conformitate. Clientul nu beneficiaza de garantie iar Site-ul nu este raspunzator in cazuri de: utilizare defectuoasa a Produselor (precum zgarierea CD-urilor, pastrarea acestora aproape de surse de caldura sau umiditate extrema sau radiatii solare excesive; manipularea de catre copii a cartilor etc); nerespectare a instructiunilor specifice (Produse destinate copiilor peste 3 ani oferite copiilor sub 3 ani, etc.); utilizare a Produselor in alte scopuri decat au fost concepute; lipsa a documentelor fiscale care atesta ca Produsul a fost achizitionat de pe Site (daca nu regasim in baza de date nicio comanda inregistrata cu numele persoanei care solicita returnarea); deteriorari datorate extragerii necorespunzatoare din ambalaj/colet, deterioare mecanica (lovituri, creioane, CD-uri scapate pe jos, carti rupte etc.) precum si in cazul in care Produsul achizitionat nu este potrivit asteptarilor Clientului, acesta fiind informat detaliat in pagina de prezentare a Produsului despre continut, utilizare, cost, varsta recomandata etc.

Toate celelalte prevederi cuprinse in legislatia in vigoare, referitoare la garantarea Produselor vandute, sunt valabile. Drepturile Clientilor sunt cele prevazute in legislatia in domeniu. Garantia nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea Produsului.

14. Forţa majoră

Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (totala sau partiala) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului.

Daca in termen de 15 zile evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.

Forta majora va fi probata conform legii.

15. Soluţionarea conflictelor. Legea aplicabilă

Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict aparut intre Site si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de solutionare este medierea, in conditiile legii, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la domiciliul Clientului.

16. Frauda şi pirateria

Crearea de conturi multiple folosind softuri de generare automata a adreselor de email si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de anumite oferte, sau orice comportament fraudulos in masura sa afecteze bunul mers al Site-ului, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Site-ul va suspenda sau anula conturile de acest tip fara preaviz, instiintare, alte formalitati sau despagubiri. De asemenea, atacurile informatice, incercarea de a accesa datele Clientilor, alterarea continutului Site-ului, piratarea Produselor Site-ului (copierea si incarcarea lor pe YouTube, Facebook, Instagram, bloguri sau alte canale media, difuzarea in locuri publice fara autorizarea Site-ului sau posesorilor drepturilor de autor pentru Produsele respective) vor fi pedepsite conform legii penale. Conturile de social media depistate vor fi raportate, blocate si chiar dezactivate. Fac exceptie recenziile, fragmentele scurte din texte, sub forma de citate de maximum 500 de caractere, prezente in publicatii sau bloguri de profil (literare, lifestyle, parenting, sanatate, educatie, bussiness).

17. Reclamaţii

Pentru orice tip de sugestii sau reclamatii, va rugam sa ne contactati prin intermediul formularului de contact. Echipa noastra va face tot posibilul sa rezolve in cel mai scurt timp posibil solicitarea dumneavoastra. Nu uitati sa mentionati numarul de telefon unde sa fiti sunati. Sugestiile sau reclamatiile nu vor fi luate in considerare daca sunt postate pe Facebook - va rugam sa folositi datele de contact de mai sus.

18. Dispoziţii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

Actualizat la data de 28.01.2024: SC Copilul Verde SRL, tel. 0726.179.537, formular de contact. Date de identificare: Cod Unic de Inregistrare 34746472, inregistrata la Registrul Comertului cu nr. J23/2332/2015, cu capital social 35700 de lei si sediul in Corbeanca - str. Cantonului 077065, Ilfov. ANPC. ANSPDCP