ALO! 0726.179.537
~ Hai să vorbim! ~
-
Pentru asistenţă în alegerea produselor sau plasarea telefonică a unei comenzi: apelează 0726179537 între 9.00 – 16.00 (L-V), cu excepţia zilelor libere naţionale. În restul orarului, te rugăm să foloseşti formularul de contact. Răspundem rapid.
-
Pentru informaţii despre o comandă plasată: intră în Contul meu/Comenzile mele/Comanda respectivă — vezi statusul comenzii. De asemenea, sunt trimise notificări automate prin email şi SMS. Le vei primi dacă ai scris corect adresa şi numărul de telefon. Ne poţi scrie întrebările în formularul de contact. Dacă nu îţi apare comanda în cont şi nici nu ai primit email sau SMS, înseamnă că nu ai plasat-o de fapt. Atunci când trimiţi comanda corect, apare şi un mesaj de confirmare pe ecran.
-
Pentru a afla când ajunge comanda ta: vezi notificarea / statusul „Expediată. Urmează livrare”. Din acel moment, comanda ajunge în 24 – 48 h (72 h pentru localităţi izolate). În preajma unor sărbători pot exista întârzieri. Un curier te va contacta pentru livrare. Dacă comanda ta are alt status, înseamnă că se lucrează la ea sau necesită clarificări. Produsele personalizate nu se livrează instant. Personalizarea poate dura între 4 şi 10 zile lucrătoare (termenul este specificat la fiecare produs în parte). Dacă vrei livrarea mult mai repede, selectează taxa de urgenţă la plasarea comenzii.
-
Pentru a descărca produse digitale: ai acces la ele doar după ce comanda primeşte statusul „Finalizată”, indiferent de modalitatea de plată. Dacă în comandă au fost şi produse fizice, statusul „Finalizată” va fi acordat la câteva ore (4 – 24 h, zile lucrătoare) după livrare, doar după ce site-ul curierului confirmă livrarea către librăria noastră. Vei primi notificare prin email şi SMS privind statusul „Finalizată” — nu este necesar să intri repetat în cont pentru a vedea dacă ţi-au apărut fişierele. Ele sunt deja acolo, dar le vei vedea şi accesa la momentul potrivit. Dacă ai comandat doar produse digitale (achitare disponibilă: exclusiv card), nu este nevoie de confirmări de la curier şi vei avea acces în scurt timp de la confirmarea tranzacţiei. Dacă produsele digitale sunt personalizate, vei primi notificare atunci când personalizarea a fost realizată. Totul poate fi accesat doar dacă comanda are statusul „Finalizată”. Apăsând pe butonul de download îţi asumi responsabilitatea respectării stricte a Legii Dreptului de Autor şi a specificaţiilor din Termene şi condiţii.
-
Pentru orice problemă sau nelămurire privind comenzile: te rugăm să foloseşti doar mijloacele de comunicare securizată de pe acest site (telefon, formular de trimitere email, reply la emailurile trimise de noi), nu mesageria Facebook, nu Instagram, nu comentarii social media. Orice cont de email poate fi setat şi accesat simplu de pe telefon, fiind mereu la curent cu notificările.
-
Dacă ai o propunere de colaborare: vrei să faci o recenzie pe blogul tău, ai o idee de cross promotion sau situaţia ta este nespecificată mai sus — te rugăm să ne scrii folosind formularul de contact. Îţi vom răspunde în scurt timp.
Pentru cele mai frecvente întrebări, consultă FAQ.
AICI NE POŢI SCRIE
~ Citim şi răspundem prompt ~