Cum comanzi şi cum livrăm?

comenzi-si-livrari.jpg (930×200)

In cat timp ajunge comanda ta?
  •          Toate comenzile efectuate pe acest site sunt expediate prin curier rapid pe teritoriul Romaniei, in cel mai scurt timp posibil, in functie de tipul produselor comandate. Daca ai facut comanda pana la ora 13, intr-o zi lucratoare, aceasta va fi expediata in aceeasi zi si va ajunge la destinatie in 24h. Fac exceptie localitatile rurale sau greu accesibile, unde comenzile vor ajunge in 48-72h. Daca ai facut comanda in weekend, comanda va fi expediata luni.
  •          Daca ai comandat produse personalizate (CD-uri, felicitari muzicale, felicitari video, scrisori speciale), durata de expediere va fi cea specificata in descrierea produsului respectiv. Din momentul expedierii, comanda este livrata in termen de 24 de ore, pentru localitatile accesibile.
  •          Pe timp de iarna si vreme instabila, precum si in perioadele foarte aglomerate (in preajma Pastelui, Craciunului, zilei de 1 iunie, etc.), durata de livrare poate depasi 24h. Apelam la intelegerea ta si iti sugeram sa eviti acele perioade aglomerate, comandand din timp.
 Ce firma de curierat va livra comanda?
  • Toate comenzile sunt preluate de NemoExpress si livrate la adresa specificata in comanda, acasa, la birou sau direct persoanei careia ii faci un cadou.
  •           Comenzile nu pot fi livrate prin Posta Romana, nu pot fi ridicate de la sediul nostru sau din alte locatii. Cea mai facila si rapida modalitate de livrare este curieratul rapid. Costurile noastre de transport sunt cele mai mici posibile. Timpul pierdut mergand prin librarii fizice, biletul de autobuz sau combustibilul masinii costa mai mult decat taxa de curierat.
 Care este taxa de transport? Cum poti beneficia de taxa 0?
  • Costul transportului este cel afisat in cosul de cumparaturi, respectiv 8.5 lei, pentru orice localitate din Romania, pentru colete cu greutatea 0-4.9 kg. Nu se percep taxe suplimentare pentru localitati rurale.  Pentru colete peste 5 kg se percepe o taxa de 1 leu/kg.
  • Poti beneficia de transport gratuit atunci cand valoarea cosului este minim 150 lei, indiferent de greutatea coletului. Te incurajam sa faci comenzi colective, impreuna cu colegii de birou, rudele sau vecinii ori sa iti faci rezerve de cadouri, comandand o carte sau o jucarie in plus.
Cum afli daca a fost expediata comanda? Traseul comenzii poate fi urmarit?
  •          Vei primi un mesaj de confirmare prin email, in momentul expedierii comenzii. Daca ai furnizat o adresa corecta, vei primi cu siguranta mesajul. Iti sugeram sa verifici zilnic si folderul Spam/Junk. Daca ai furnizat o adresa invalida, gresita, vei rata acest mesaj important. Te rugam sa completezi cu atentie datele. Printre cele mai frecvente erori se afla terminatiile gmail.ro in loc de .com, yaho.com in loc de yahoo.com si altele.
  •          Daca ai primit mesajul de informare de la noi, in care te anuntam expedierea, acesta contine numarul AWB. Poti introduce acest numar pe site-ul www.nemoexpress.ro si urmari traseul coletului. Din momentul primirii acestui mesaj, livrarea va avea loc in 24-48 de ore, in functie de localitatea de destinatie. Daca mesajul ti-a fost expediat vineri (coletul a plecat vineri), livrarea va avea loc luni.
  •          Daca nu ai primit inca un mesaj de informare a expedierii, acest lucru se poate datora mai multor motive: a) procesarea nu este gata (exemplu: personalizarile sunt in lucru), b) mesajul a fost trimis dar a ajuns in Spam sau c) nu a putut fi livrat datorita adresei de email gresite. In acest caz, suna la 0726179537 si noi vom verifica statusul comenzii.
Cum procedezi daca intarzie coletul sau nu l-ai primit, desi a fost expediat?
  •          Verifica starea telefonului si lista apelurilor telefonice – curierul suna inainte de a veni la adresa. Daca ai telefonul inchis sau nu raspunzi la numere necunoscute, vei rata livrarea. Curierul are obligatia de a face o noua incercare de livrare, fara taxe suplimentare, a doua zi. Atentie! Livrarea va avea loc la adresa specificata in comanda – curierul nu iti poate impune sa te deplasezi in alte locatii, pe alte strazi etc. Te rugam sa ne sesizezi daca acest lucru regretabil se intampla.
  •          Daca telefonul este functional si livrarea nu a avut loc in termenul indicat in emailul de confirmare a expedierii sau daca ai orice alta problema legata de curier, poti suna direct la Nemo Express - 0727/348048 sau 0731/400242, specificand numarul AWB si solicitand verificarea statusului. In cazul in care numerele sunt ocupate, poti trimite un email la: reclamatii@nemoexpres.ro, specificand nr. AWB si explicand problema. Vei primi raspuns si problema se va rezolva rapid.  
Important! Comenzile sunt pregatite cu grija si ambalate corespunzator. Te rugam sa te asiguri in prezenta curierului ca plicul/coletul a ajuns intact, ca ambalajul nu a suferit deteriorari sau alte vicii de transport, in caz contrar iti recomandam sa refuzi primirea, specificand viciul de transport pe AWB.
Modalitati de comunicare 

Toata corespondenta privind comanda si livrarea are loc prin intermediul adresei comenzi@copilulverde.ro sau a numarului de telefon 0726179537. Te incurajam sa folosesti cu prioritate adresa de email. Te rugam sa nu trimiti intrebari legate de statusul comenzii pe pagina de Facebook, Twitter – acestea nu au legatura directa cu site-ul unde ai facut comanda. Este posibil sa ratam mesajul sau sa nu raspundem in timp util. Iti multumim pentru timpul acordat si speram ca ai avut o experienta deosebita pe site-ul nostru.