Cum comanzi şi cum livrăm?

Cum comand pe acest site?

Simplu şi rapid:

  1. Fă-ţi un cont de client (scriind toate datele corect).
  2. Alege produsele citind bine descrierile. 
  3. Apasă Adaugă în coş. 
  4. Vezi coşul, verifică cantităţile şi datele introduse – poţi comanda de orice valoare vrei.
  5. Finalizează — plasează comanda.
  6. Site-ul te informează pe ecran că a primit comanda şi îţi trimite un SMS şi un email de confirmare.
  7. Produsele sunt expediate în 24-48 h în zilele lucrătoare, cu excepţia produselor personalizate sau a comenzilor colective/cu număr mare de bucăţi şi a perioadelor din preajma sărbătorilor. Site-ul te anunţă prin SMS şi email când s-a predat curierului comanda ta. Curierul te va suna şi el în ziua livrării.
  8. După livrare, comanda primeşte statusul Finalizată. Doar din acest moment poţi descărca produsele sau bonusurile digitale, dacă ai avut produse ce conţin astfel de componente.

Cât costă transportul şi cine îmi livrează comanda?

Comanda ta va fi livrată prompt de către Nemo Express.

Încurajăm lectura şi achiziţionarea de produse educative româneşti. Prin urmare, suportăm o bună parte a costurilor de ambalare şi transport pentru coşurile care conţin cărţi, albume audio, produse personalizate şi suveniruri Copilul Verde. Pentru livrarea comenzii tale cu astfel de produse vei plăti o taxă de doar 9.90 lei/destinaţie, oriunde în ţară.* Dacă ai un coş de minimum 99 lei, transportul va fi GRATUIT.** Expedierile au loc doar pe teritoriul României.

* Fac excepţie jucăriile, puzzle-urile şi alte produse de la alte mărci, pentru care taxa de livrare este de 14 lei/destinaţie, oriunde în ţară. ** Dacă în coş se află doar astfel de produse, transportul va fi GRATUIT peste valoarea de 150 lei. Dacă în coş se adaugă o carte, un CD sau alt produs Copilul Verde, beneficiezi de taxa minimă, adică 9.90 lei şi gratis la un coş peste 99 lei. La fiecare produs în parte este specificată taxa de livrare, deci e foarte clar. 

Un agent Nemo DExpress te va suna în ziua livrării. Te rugăm ca atunci când plasezi comanda să specifici o adresă la care poţi fi găsit L-V între orele 10-17.00 (poate fi Ia adresa de la serviciu). Comanda va fi livrată la adresa din comandă. Orice solicitare de schimbare traseu este taxabilă la destinatar. Dacă a intervenit ceva şi nu poţi fi la adresă în ziua livrării, curierul va sosi şi a doua zi – te rugăm să te asiguri că este cineva acasă sau să apelezi la un vecin.

Pentru produsele digitale nu există taxă de livrare.

Expediaţi şi în alte ţări?

Deocamdată nu. Dacă ai rude în România, le putem trimite lor comanda, iar rudele să ţi-o expedieze aşa cum veţi conveni.

Dar dacă vreau să comand produse personalizate?

Te rugăm să completezi cu atenţie datele solicitate şi să ai în vedere că aceste produse nu se expediază în aceeaşi zi. La fiecare produs în parte este specificat termenul de livrare. Produsele personalizate nu pot fi returnate, conform legii. Evident, ţi le vom livra conform descrierii, executate corect. Garantăm acest lucru.

Livrarea produselor digitale

Dacă ai comandat un produs care are o componentă digitală, ea va fi disponibilă imediat ce comanda primeşte statusul Finalizată (după ce personalizarea a fost efectuată şi plata a fost confirmată). Din acel moment, poţi intra în contul tău la una dintre cele două secţiuni, Digitale standard şi Digitale personalizate, pentru download. Vei primi o notificare privind acest status. Dacă vrei să comanzi un produs exclusiv digital, de exemplu un album mp3 pe care să-l descarci, singura modalitate de plată este cardul bancar. Pentru produsele digitale nu există taxă de livrare.

Care este valoarea minimă a coşului?

Poţi plasa comenzi de orice valoare. Nu există un coş minim. Totuşi, te rugăm să iei în calcul că este neproductiv să expediem multe comenzi cu valoare mică, sub 50 de lei, deoarece nu se pot acoperi costurile de ambalare şi acest lucru are şi alte efecte (mai multe curse cu valori mici înseamnă mai multă poluare). Dacă valoarea comenzilor creşte, suntem mai eficienţi şi protejăm şi mediul. Cu alte cuvinte, nu obligăm pe nimeni să comande peste o anumită valoare, onorăm orice comandă, indiferent de valoarea ei, dar apreciem mult comenzile peste 100 de lei, care ne ajută să lucrăm eficient şi să protejăm mediul.

​Cum aflu daca a fost expediata comanda? Traseul comenzii poate fi urmarit?

În ziua expedierii comenzii îţi trimitem un SMS şi un email în care te anunţăm despre livrare (inclusiv codul AWB aferent pachetului tău) şi îţi dăm linkul către factura ta. Dacă vrei să vezi comanda ta pe traseu, intră pe www.nemoexpress.ro şi scrie codul AWB primit.

Ce fac dacă nu am primit comanda / nu m-a sunat curierul?

Este mai greu să prinzi firma de curierat la telefon, dar nici nu ai nevoie să suni. Cel mai repede rezolvi problema dacă trimiţi un email la [email protected], şi menţionezi codul AWB şi problema. Vei primi răspuns în aceeaşi zi. De asemenea, ne poţi suna la 0726179537. Vom interveni pentru a urgenta livrarea.

Integritatea pachetelor şi plicurilor

Important! Comenzile sunt pregătite cu grijă şi ambalate corespunzător. Te rugăm să te asiguri în prezenţa curierului că plicul / coletul a ajuns intact, că ambalajul nu a suferit deteriorări sau alte vicii de transport. În caz contrar, iti recomandăm să refuzi primirea, specificând viciul de transport pe AWB / proces verbal.

Modalităţi de comunicare

Toată corespondenţa privind comanda şi livrarea are loc prin email sau la numărul de telefon 0726179537. Te încurajăm să foloseşti cu prioritate adresa de email (primeşti toate datele în emailul de confirmare a comenzii). De asemenea, ne poţi scrie folosind formularul de contact. Te rugăm să nu trimiţi întrebări legate de statusul comenzii pe pagina de Facebook, Twitter, Instagram etc. – este posibil să ratăm mesajul sau să nu răspundem în timp util. Aceste pagini nu au legatură directă cu site-ul unde ai făcut comanda şi se află pe platforme gratuite de social media. Nu putem controla modul în care platformele gratuite gestionează datele tale şi respectă confidenţialitatea. 

De asemenea, nu răspunde la mesajele automate (SMS) trimise de pe număr scurt privind statusul comenzii. Aceste mesaje sunt no reply (sunt generate automat).

Îţi mulţumim pentru timpul acordat şi sperăm să ai parte de experienţe cât mai plăcute pe site-ul nostru.