Cum comanzi şi cum livrăm?

Cum comand pe acest site?

Simplu şi rapid: 1) fă-ţi un cont de client (scriind toate datele corect), 2) alege produsele citind bine descrierile, 3) apasă Adaugă în coş, 3) Vezi coşul, verifică cantităţile şi datele introduse – poţi comanda de orice valoare vrei 4) plasează comanda. Site-ul te informează pe ecran că a primit comanda şi îţi trimite un SMS şi un email de confirmare. Produsele sunt expediate în 24-48 h în zilele lucrătoare, cu excepţia produselor personalizate sau a comenzilor colective/cu număr mare de bucăţi şi a perioadelor din preajma sărbătorilor. Site-ul te anunţă prin SMS şi email când s-a predat curierului comanda ta. Curierul te va suna şi el în ziua livrării. După livrare, comanda primeşte statusul Finalizată, iar punctele de recompensă se acumulează în contul tău. Din acest moment, poţi descărca şi bonusurile digitale, dacă ai avut produse ce conţin astfel de componente.

Cât costă transportul şi cine îmi livrează comanda?

Pentru livrarea comenzii tale vei plăti o taxă de doar 9.5 lei/destinaţie, oriunde în ţară. Dacă ai un coş de minimum 150 lei, transportul va fi GRATUIT. Oportunitate: dacă vei pune în coş produsul BARBAZUC, MAGICIANUL CUVINTELOR, vei beneficia de taxă de transport 0, indiferent de valoarea coşului. Expedierile au loc doar pe teritoriul României.

Transportatorul nostru oficial este Nemo Express. Un agent te va suna în ziua livrării. Te rugăm ca atunci când plasezi comanda să specifici o adresă la care poţi fi găsit L-V între orele 10-17.00 (poate fi Ia adresa de la serviciu). Comanda va fi livrată la adresa din comandă. Orice solicitare de schimbare traseu este taxabilă la destinatar. Dacă a intervenit ceva şi nu poţi fi la adresă în ziua livrării, curierul va sosi şi a doua zi – te rugăm să te asiguri că este cineva acasă sau să apelezi la un vecin.

Expediaţi şi în alte ţări?

Deocamdată nu. Dacă ai rude în România, le putem trimite lor comanda, iar rudele să ţi-o expedieze aşa cum veţi conveni.

Dar dacă vreau să comand produse personalizate?

Te rugăm să completezi cu atenţie datele solicitate şi să ai în vedere că aceste produse nu se expediază în aceeaşi zi. La fiecare produs în parte este specificat termenul de livrare.

Livrarea produselor digitale

Dacă ai comandat un produs care are o componentă digitală, ea va fi disponibilă imediat ce comanda primeşte statusul Finalizată. Din acel moment, poţi intra în contul tău la Descărcări, pentru download. Dacă vrei să comanzi un produs exclusiv digital, de exemplu o felicitare video pe care o descarci, singura modalitate de plată este cardul bancar.

Care este valoarea minimă a coşului?

Poţi plasa comenzi de orice valoare. Nu există un coş minim.

Cum aflu daca a fost expediata comanda? Traseul comenzii poate fi urmarit?

În ziua expedierii comenzii îţi trimitem un SMS şi un email în care te anunţăm despre livrare (inclusiv codul AWB aferent pachetului tău) şi îţi dăm linkul către factura ta. Dacă vrei să vezi comanda ta pe traseu, intră pe www.nemoexpress.ro şi scrie codul AWB primit.

Ce fac dacă nu am primit comanda/nu m-a sunat curierul?

Te rugăm să trimiţi un email la reclamatii@nemoexpres.ro, în care să menţionezi codul AWB şi problema. de asemenea, ne poţi suna la 0726179537. Vom interveni pentru a urgenta livrarea.

Integritatea pachetelor şi plicurilor

Important! Comenzile sunt pregătite cu grijă şi ambalate corespunzător. Te rugăm să te asiguri în prezenţa curierului că plicul/coletul a ajuns intact, că ambalajul nu a suferit deteriorări sau alte vicii de transport. În caz contrar, iti recomandăm să refuzi primirea, specificând viciul de transport pe AWB/proces verbal.

Modalităţi de comunicare

Toată corespondenţa privind comanda şi livrarea are loc prin email sau la numărul de telefon 0726179537. Te încurajăm să foloseşti cu prioritate adresa de email (primeşti toate datele în emailul de confirmare a comenzii). De asemenea, ne poţi scrie folosind formularul de contact. Te rugăm să nu trimiţi întrebări legate de statusul comenzii pe pagina de Facebook, Twitter – acestea nu au legatură directă cu site-ul unde ai făcut comanda. Este posibil săratăm mesajul sau să nu răspundem în timp util.

Îţi mulţumim pentru timpul acordat şi sperăm să ai parte de experienţe cât mai plăcute pe site-ul nostru.