Ghidul recompenselor


Bine ai venit! Te-ai împrietenit cu librăria noastră? Minunat! Aici poţi afla detalii despre cadourile pe care le oferim prietenilor. Ne place să dăruim!

  1. Cum? Dacă sunt client fidel, pot primi produse speciale fără să plătesc nimic pentru ele?
  2. Atunci când cumpăr produse, primesc şi puncte de recompensă? Unde văd câte pot primi dacă achiziţionez un anumit produs?
  3. Unde văd situaţia punctelor acumulate de mine? Le văd imediat ce am comandat?
  4. Numărul punctelor de recompensă e proporţional cu valoarea produsului?
  5. Punctele de recompensă sunt mereu aceleaşi pentru produsul respectiv?
  6. Dacă am făcut comenzi fără deschidere de cont, mai primesc puncte de recompensă?
  7. Pot folosi punctele de recompensă pentru a achita produse din diverse categorii de pe site?
  8. Câte produse gratuite pot să adaug în coş?
  9. Ce pot face pentru a acumula mai multe puncte într-un timp foarte scurt?
  10. Nu văd secţiunea Puncte de recompensă în Contul meu. Am intrat în Contul meu/Puncte de recompensă dar nu îmi văd punctele.
1. Cum? Dacă sunt client fidel, pot primi produse speciale fără să plătesc nimic pentru ele?

Exact. Atunci când cumperi de la noi produse şi susţii Educaţia prin Distracţie, în contul tău de utilizator se acumulează diferite puncte de recompensă. Drăguţ, nu? Le poţi folosi ulterior, după ce s-au strâns suficiente, pentru a-ţi pune în coş şi produse speciale din categoria Gratuităţi şi recompense, pe lângă restul produselor dorite, din celelalte categorii. Dacă te-ai logat, site-ul va scădea punctele respective din totalul acumulat, va face automat tranzacţia în timpul paşilor de finalizare a comenzii şi vei primi produsele gratuite (cadourile) în colet, alături de celelalte produse comandate. Totul este simplu. Nu uita, coşul minim pe site este de 40 lei – produsele gratuite, care nu au preţ în lei ci în puncte de recompensă, se adaugă în acest coş, nu se pot comanda singure. Reţine, pentru a putea pune în coş produse gratuite trebuie să ai deja puncte de recompensă acumulate în contul tău de utilizator (asta înseamnă că ai deja cel puţin o comandă plasată şi livrată).



2. Atunci când cumpăr produse, primesc şi puncte de recompensă? Unde văd câte pot primi dacă achiziţionez un anumit produs?

Da! Poţi vedea câte puncte de recompensă are fiecare produs în pagina produsului, coloana din dreapta, deasupra butonului Adaugă în coş (Producător/Cod produs/Puncte de recompensă). Nu uita că acest sistem funcţionează doar dacă ţi-ai deschis CONT DE UTILIZATOR pe site.



3. Unde văd situaţia punctelor acumulate de mine? Le văd imediat ce am comandat?

Poţi vedea totalul punctelor de recompensă alocate în: Contul meu/Puncte de recompensă. Punctele se acumulează în cont doar după ce comanda ta primeşte statusul FINALIZATĂ. Acest lucru se întâmplă imediat ce comanda a fost achitată prin transfer bancar sau după ce a fost livrată fără probleme iar curierul a confirmat încasarea valorii ramburs. Deci în cazul livrărilor cu plata ramburs, poate dura câteva zile din momentul plasării comenzii, necesare: procesării comenzii, transportului şi actualizării statusului. Dacă comanda ta a fost livrată dar în cont nu apare încă statusul Finalizată, te rugăm să ne informezi la comenzi@copilulverde.ro – poate fi o eroare în aplicaţia curierului.





4. Numărul punctelor de recompensă e proporţional cu valoarea produsului?

Algoritmul ţine cont şi de valoare, la produsele editoriale (cărţi, CD-uri, DVD-uri, materiale didactice) dar şi de campaniile noastre. De exemplu, vrem să încurajăm lectura şi oferim puncte în plus pentru cărţi sau alte produse foarte educative. De asemenea, produsele care au deja inclusă o gratuitate sau o facilitate, au puncte de recompensă mai puţine (de ex. un CD cu personalizare gratuită).

5. Punctele de recompensă sunt mereu aceleaşi pentru produsul respectiv?

Vei acumula punctele de recompensă afişate de produsul respectiv în momentul plasării comenzii. Numărul punctelor se poate schimba la o nouă campanie sau la începerea unui nou an calendaristic, cine ştie ce idei ne mai vin.

6. Dacă am făcut comenzi fără deschidere de cont, mai primesc puncte de recompensă?

E imposibil. Dacă nu ai deschis un cont şi nu te-ai logat înainte de a plasa comanda, site-ul NU a avut unde să trimită punctele de recompensă, aşa că le-ai pierdut. Ţine cont că în paşii de comandă ţi-am atras atenţia asupra avantajului deschiderii contului şi logării. Te-am invitat să profiţi de acest avantaj. Ştii că punem mare preţ pe comunicare – totul e să citeşti indicaţiile din paginile site-ului.

7. Pot folosi punctele de recompensă pentru a achita produse din diverse categorii de pe site?

Cu punctele de recompensă poţi primi exclusiv produse la alegere din categoria Gratuităţi şi recompense. Poţi opta pentru un produs sau mai multe, în funcţie de numărul de puncte acumulate sau poţi alege să aştepţi până aduni mai multe puncte de recompensă, dacă îţi doreşti un anumit produs dar nu ai încă suficiente puncte.

8. Câte produse gratuite pot să adaug în coş?

Câte doreşti, în limita punctelor acumulate. De exemplu, dacă ai 400 de puncte, îţi poţi alege 1 produs de 200 puncte şi 2 produse a câte 75 de puncte sau poţi aştepta până acumulezi 450 de puncte dacă îşi doreşti un anumit tricou. Dacă ai pus în coş un produs gratuit pentru care nu ai suficient de multe puncte acumulate, site-ul te va atenţiona şi va trebui să modifici corespunzător coşul. Categoria Gratuităţi şi recompense este actualizată permanent – vizitează site-ul regulat pentru a vedea noile produse-cadou adăugate. Ştii că avem multe idei...



9. Ce pot face pentru a acumula mai multe puncte într-un timp foarte scurt?

Iată câteva sugestii: a) fă-ţi în mod curent cumpărăturile de la noi (cumpără carţi sau CD-uri personalizate sau jucării senzoriale când ai nevoie de cadouri pentru aniversări, 1 iunie, Crăciun, etc.- ştii foarte bine că mergi la sigur cu produsele noastre personalizate, de exemplu); b) cumpără pentru colegii de serviciu sau prieteni, pe contul tău (promovează produsele noastre în cercul tău de cunoştinţe şi fă apoi comenzi colective – vei acumula foarte multe puncte; nu uita să faci liste clare cu ce-şi doreşte fiecare şi să colectezi banii de la doritori, fără să te încurci); c) dacă îţi plac produsele noastre şi ai un blog literar sau destinat familiei/copiilor/educaţiei/stilului de viaţă sănătos, scrie o recenzie sau un articol concis şi relevant despre unul dintre produsele de pe site, pune şi link către site şi anunţă-ne – vei primi în contul tău minim 450 de puncte suplimentare plus o potenţială colaborare. Notă: blogul trebuie să aibă conţinut original şi o tematică apropiată domeniului nostru de activitate, v. menţiunile de mai sus.

10. Nu văd secţiunea Puncte de recompensă în Contul meu. Am intrat în Contul meu/Puncte de recompensă dar nu îmi văd punctele.

Dacă de fiecare dată când ai făcut comenzi pe site ai fost logat şi NU ai făcut comenzi fără cont, dacă ai cooperat pentru livrare şi comenzile tale au statusul Finalizată, atunci punctele de recompensă s-au acumulat în contul tău. Dacă acum te-ai logat corect, automat vei vedea şi punctele de recompensă aferente contului tău, nu ar trebui să întâmpini dificultăţi. Pare a fi mai degrabă o problemă tehnică ce ţine de device-ul tău decât o problemă a site-ului. Verifică şi aplică următoarele: conexiunea (este întreruptă şi de fapt eşti offline?); apasă F5 pentru refresh; intră pe site de pe alt device decât telefonul, unde ecranul mic nu îţi permite acces lejer la toate informaţiile; foloseşte alt browser. Reţine că, dacă ai comandat fără să te loghezi înainte de a plasa comanda (ai comandat fără cont), site-ul nu a avut posibilitatea de a trimite undeva punctele de recompensă aferente.



Dacă parcurcând acest tutorial încă nu ai aflat răspuns la nelămurirea ta, scrie-ne la comenzi@copilulverde.ro şi te ajutăm cu plăcere.