Ghidul produselor personalizate


Bine ai venit! Aici poţi afla detalii utile despre modul de folosire a produselor noastre personalizate.

  1. Ce produse personalizate există în portofoliul Copilul Verde?
  2. De ce aţi lansat aceste produse?
  3. Ce efect au CD-urile personalizate de la Copilul Verde?
  4. Ce tip de personalizare oferă produsele?
  5. De ce nu este recomandat excesul de produse personalizate/personalizări?
  6. Cum comand pe site un produs personalizat? Ce informaţii trebuie să comunic?
  7. Aceste produse merg la orice vârstă?
  8. Am comandat toată seria. Pot să îi dau copilului toate CD-urile în aceeaşi zi?
  9. Mă grăbesc. În cât timp pot fi livrate produsele personalizate?
  10. Mi-am dorit un anumit CD personalizat dar nu am mai prins niciun exemplar pe stoc. Ce să fac pentru a nu mai rata data viitoare?
  11. Cum se procedează dacă am primit un produs personalizat greşit?
1. Ce produse personalizate există în portofoliul Copilul Verde?

Catalogul nostru cuprinde în acest moment: 2 felicitari muzicale cu versiuni în română şi engleză(CD), 2 albume educative din seria “În drum spre grădiniţă şi şcoală” (vol.1 şi vol.5, CD/USB– restul volumelor din această serie nu sunt personalizate), 1 album de iarnă (Surpriza oamenilor de zăpadă”). Le găseşti în categoria Cărţi şi CD-uri personalizate, cu descrieri, filme de prezentare şi imagini. În 2017 vor apărea încă 3 produse personalizate. O parte au ediţii limitate, altele sunt adresate strict clienţilor fideli. Urmăreşte pagina noastră de Facebook şi abonează-te la newsletter, pentru a fi la curent cu lansările.

2. De ce aţi lansat aceste produse?

Scopul produselor noastre personalizate este de a crea momente memorabile, clipe de fericire şi de a împrieteni copiii cu personajele şi învăţămintele acestora. Trebuie să fie foarte clar că personalizăm ca excepţie, doar unele produse, în sesiuni de personalizare cu durată limitată iar scopul nu este de a vinde mai mult sau de a atrage clienţi noi, atraşi doar de oportunitatea de a avea un CD personalizat. Ne-ar plăcea ca aceste CD-uri să fie în primul rând achiziţionate pentru valoarea lor artistico-educativă incontestabilă iar personalizarea să fie considerată un bonus. Pe scurt, personalizarea este doar o mică parte din ceea ce oferă aceste produse iar clienţii fideli ştiu deja asta.

3. Ce efect au CD-urile personalizate de la Copilul Verde?

Toate produsele noastre personalizate au un impact emoţional uriaş. Copiii sunt surprinşi, încântaţi, copleşiţi, fericiţi, uimiţi sau curioşi (de unde ştiu personajele numele lor sau alte informaţii), însă reacţiile sunt maxime şi în cazul adulţilor de faţă. Când o felicitare muzicală este difuzată la o petrecere aniversară, părinţii şi bunicii lăcrimează emoţionaţi iar invitaţii sunt marcaţi de intensitatea momentului. Un alt efect este credibilitatea şi încrederea – copiii care primesc vol.1 al seriei “În drum spre grădiniţă şi şcoală” se împrietenesc pe loc cu personajele când acestea le spun numele. Copiii devin foarte atenţi şi receptivi, reţin informaţia şi ulterior urmează sfaturile bune ale personajelor (de ex. acceptă mai multe crudităţi în farfurie). Fie că vrei să faci o surpriză deosebită copilului tău sau să oferi un cadou unic unui copil din anturajul tău, cu CD-urile noastre mergi la sigur.

4. Ce tip de personalizare oferă produsele?

Toate personalizările noastre sunt ARTISTICE – asta înseamnă că, dacă ai exclude acel pasaj din CD-ul respectiv, CD-ul ar continua să aibă sens şi valoare. Personalizările sunt integrate subtil în context şi nu sunt forţate. De asemenea, nu se exagerează cu durata şi frecvenţa lor, deoarece personalizările excesive sunt dăunătoare pentru un copil.

5. De ce nu este recomandat excesul de produse personalizate/personalizări?

Atunci când pe parcursul unei “poveşti” copilul îşi aude numele din 5 în 5 secunde, atenţia sa este deraiată de la conţinut, de la mesajul poveştii iar audiţia acesteia devine o simplă vânătoare de “numele meu”. Produsele Copilul Verde nu hrănesc vreun cult al personalităţii, ele sunt în primul rând educative -prin urmare, avem grijă ca personalizările să fie cu măsură, punctate psihologic. Less is more. De asemenea, produsele noastre nu includ exces de informaţii care nu au legătură cu opera artistică - naşii, locul naşterii, numele colegului de bancă etc. Toate aceste enumerări, prea numeroase şi forţate, ar afecta firul epic şi concentrarea copilului asupra mesajului ba, mai mult, ar putea avea efect invers – copiii care primesc prea multe cărţi, CD-uri, alte produse personalizate în exces pot fi dezamăgiţi ulterior, acasă sau chiar la şcoală, când vor citi o carte nepersonalizată. Aceasta li se va părea neatractivă şi neinteresantă sau pur şi simplu vor refuza cărţi sau CD-uri nepersonalizate, lucru total nedorit şi nerecomandat. Toate produsele Copilul Verde sunt create responsabil, psihopedagogic, conţinând exact acel grad de personalizare care este recomandat pentru audienţa produsului.

6. Cum comand pe site un produs personalizat? Ce informaţii trebuie să comunic?

Intră în categoria Cărţi şi CD-uri personalizate şi alege produsul dorit. Este foarte important să citeşti detaliile – nu poţi comanda un produs personalizat fără să specifici, în rubrica indicată, numele copilului sau informaţiile solicitate. Comanda nu va putea fi procesată! Nu te grăbi. Citeşte detaliile, ideal de pe un ecran mai mare decât al telefonului.

7. Aceste produse merg la orice vârstă?

Este ideal să respecţi vârsta recomandată. Nu este indicat să achiziţionezi un CD pentru 4 ani cu intenţia de a-l difuza imediat copilului tău de 1.5 ani (dacă ţi-l iei totuşi, pune-l la păstrare până mai creşte copilul). Dacă am specificat o anumită vârstă minimă înseamnă ca vocabularul este dezvoltat, conceptul este complex şi doar copiii peste vârsta menţionată vor recepta produsul la adevăratul său nivel. Mai ia în calcul că ceea ce numim conştiinţă de sine este un proces de durată iar copiii foarte mici nu conştientizează cu adevărat că este vorba despre ei ca individ. Deci e mai bine să nu oboseşti un copil de 2 ani, chiar dacă este “isteţ”, “vorbăreţ” etc. cu vol.1 “În drum spre grădiniţă şi şcoală” (recomandat de la 4 ani). Oferă-i ceva pentru vârsta lui.

8. Am comandat toată seria. Pot să îi dau copilului toate CD-urile în aceeaşi zi?

Fă mai multe bucurii în loc de una singură! Chiar dacă ţi-ai achiziţionat toată seria “În drum spre grădiniţă şi şcoală”, nu este recomandat să difuzezi copilului toate volumele în aceeaşi zi ci să începi cu vol.1! Peste minim 2 săptămâni poţi prezenta următorul volum, lăsându-i timp copilului să proceseze bagajul mare de cunoştinţe noi. La achiziţionarea primului volum primeşti şi sugestii de utiilizare a seriei.

9. Mă grăbesc. În cât timp pot fi livrate produsele personalizate?

Tocmai pentru ca sunt personalizate, aceste produse nu pot fi expediate în ziua plasării comenzii. Personalizările sunt migăloase iar tot procesul durează. Termenul de livrare este specificat în pagina fiecărui produs (de ex., 5 zile) şi, în unele cazuri, poate fi chiar şi de 2 săptămâni (mai ales produsele din perioada sărbătorilor de iarnă). Dacă ai un termen fix, cum ar fi ziua unei aniversări, te rugăm să comanzi din timp şi să furnizezi corect informaţiile necesare. Dacă este cazul, te vom suna pentru confirmarea pronunţiei numelui sau alte clarificări. În toate cazurile, facem tot posibilul pentru a expedia produsele cît mai repede posibil iar dacă ai specificat o dată limită, vom prioritiza comanda ta.

10. Mi-am dorit un anumit CD personalizat dar nu am mai prins niciun exemplar pe stoc. Ce să fac pentru a nu mai rata data viitoare?

Unele CD-uri apar în ediţii limitate (max. 500 exemplare) şi pot fi epuizate în doar 2 săptămâni, ca în cazul CD-ului “Surpriza oamenilor de zăpadă”. Trebuie să comanzi cât mai repede. Dacă un produs este epuizat, apasă butonul Anunţă-mă când apare pe stoc şi vei primi un email imediat ce revine. Clienţii fideli plasează deseori precomenzi de 5-10 exemplare, făcând ca stocul să fie pe jumătate epuizat înainte de a fi lansat efectiv. Urmăreşte pagina noastră de Facebook (click See first la butonul Like) şi abonează-te la Newsletter, pentru a nu rata bunătăţile.

11. Cum se procedează dacă am primit un produs personalizat greşit?

Te rugăm să asculţi CD-ul de cum primeşti comanda. Este foarte puţin probabil să îţi fie livrat un produs cu erori – toate CD-urile sunt verificate înainte de expediere (selectiv; este imposibil să ascultăm cap-coadă toate CD-urile). Dacă totuşi ai furnizat date corecte şi remarci o eroare umană sau de software (de exemplu s-a pronunţat alt nume decât cel specificat), scrie-ne la comenzi@copilulverde.ro (nu pe Facebook sau alte canale pe care le putem rata). Noi te vom suna şi vei primi un alt exemplar, gratuit, în regim de urgenţă, plus 100 puncte de recompensă iar exemplarul cu erori va fi returnat. Dacă greşeala ţi se datorează (ai comunicat un nume greşit şi ne anunţi după ce personalizarea a fost realizată), este necesar să achiziţionezi produsul încă o dată şi o luăm de la capăt. E foarte important să citeşti toate detaliile din pagina produsului.

Dacă parcurcând acest ghid încă nu ai aflat răspuns la nelămurirea ta, scrie-ne la comenzi@copilulverde.ro şi te ajutăm cu plăcere.